Never ending Rail story
Free IQ Test
Free-IQTest.net - Free IQ Test

Lelah…

Filed Under gambleh

Bener2 capeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee………

75+25…25*4….cepe deeee

bener hari yang melelahkan…JEC<==> rumah<==>warnet, gimana g korslet ni otak…kaki apalagi…kayak di SOBEK SOBEKâ„¢ ma tukul…..mata minta ampuuun…..berhari-hari angkat beban..bisa pothok juga ni mata gue…tapi kok ya tidak nampak pengurusan dari badanQ ini yaa?????

hihihihi….

tiap hari gw ngerasain panasnya kaki ini….selama hari berturut2…dan akhirnya hari ini pun tiba….HARI TERAKHIR PAMERAN!!!….huhuhuhu….akhirnya…hikz…..selese juga penyiksaan raga ini…moga2 hasil kerja keras nanti memuaskan..hihihihi….awas aja kalo mpe g muasin….ane cabut bulu kethhek ente…hihihihihihi

tapi lelah hari ini belum selesai sampai tengah malam nanti..gw mesti balik lagi ke JEC…sebelumnya m esti balik lagi ke rumah ambil box zen micro…ternyata zen yang aq beli dah rusak…padahal baru semalem…tau tuh napa…eh, tapi g nyesel juga beli barang ni…dah bisa muter mp3, bisa nyimpen data mpe 5GB…suaranya kincring2 banget lagi. duh…malah promosi ini…

hmmmh….capeknya aq….mungkin besok tepar aq bakalan…….fiuh………capee jugaâ„¢

Comments

One Response to “Lelah…”

  1. diditjogja on July 5th, 2007 1:38 pm

    wooooo………ngeri thok! tuku zen mikro!!!!
    *blog mu keren Ndik!*

Leave a Reply




kutojaya

463 Restricted Client - DOSarrest Internet Security
DOSarrest Internet Security is a cloud based fully managed DDoS protection service. This request has been blocked by DOSarrest due to the above violation. If you believe you are getting blocked in error please contact the administrator of to resolve this issue. DOSarrest Internet Security | DDoS Protection
463
You DOSarrest
Protection
  Host
ID:
|
Your IP Address:
|
Timestamp:

463 Restricted Client: This resource is not available for access by your client software. This request has been blocked. Please retry your request from a different client.

DOSarrest Internet Security is a cloud based fully managed DDoS protection service. This request has been blocked by DOSarrest due to the above violation. If you believe you are getting blocked in error please contact the administrator of to resolve this issue.